Πίτσα

Posted: April 1, 2015 By: Comment: 0
pitsa

Εσείς που είστε λάτρεις της πίτσας, ήρθε η ώρα να την απολαύσετε χωρίς ενοχές. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι τα υλικά. Για ένα αρκετά ελαφρύ γεύμα επιλέξτε λεπτή ζύμη (αν υπάρχει προτιμείστε ζυμάρι ολικής άλεσης), τυρί χαμηλό σε λιπαρά (κίτρινο light ή μοτσαρέλα), σάλτσα ντομάτας και κάπου εδώ ήρθε η ώρα να ενισχύσετε τη γεύση σας. Προσθέστε ελεύθερα ότι λαχανικό σας αρέσει και μη παραλείψετε τα μανιτάρια, μιας και αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και μπορούν να υποκαταστήσουν το κρέας στην πίτσα σας. Ακόμα, για τους πιο τολμηρούς, διαλέξτε πίτσα με λαχανικά, σάλτσα ντομάτας και τόνο ή ακόμα κάντε την πίτσα σας μεσογειακή και προσθέστε ντομάτα, ελιές, φέτα και κάπαρη. Σε όσους μένουν πιστοί στην παραδοσιακή συνταγή επιλέξτε σάλτσα ντομάτας, τυρί χαμηλό σε λιπαρά, γαλοπούλα καπνιστή για να αντικαταστήσετε μπέικον ή ζαμπόν και μη ξεχάσετε τα μανιτάρια και τις πιπεριές ή παραγγείλετε κλασική ιταλική συνταγή με ντομάτα, βασιλικό και φρέσκια μοτσαρέλα.

Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι, επίσης, η ποσότητα που θα καταναλώσετε. Για μια πίτσα με λεπτή ζύμη και υλικά όπως περιγράφηκαν πιο πάνω, οι γυναίκες μπορούν να καταναλώσουν 2-3 κομμάτια ενώ οι άντρες ακόμα και 4-5. Μην ξεχνάτε, για να συμπληρώσετε άριστα το γεύμα σας, επιλέξτε μία σαλάτα με ανάμεικτα λαχανικά και dressing με λεμόνι ή βαλσάμικο ή χυμό από πορτοκάλι ή λεμόνι.

Για όσους συνδυάζουν την πίτσα τους πάντα με αναψυκτικό, συνοδέψτε το αγαπημένο σας γεύμα με το αναψυκτικό της επιλογής σας στη light του έκδοση, χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή με υποκατάστατο.