Burger

Posted: April 1, 2015 By:
burger

Πολλοί αναρωτιούνται αν μπορούν να ευχαριστηθούν ένα burger χωρίς να χαλάσουν τη διατροφή τους ή να μη φορτωθούν πολλές θερμίδες. Να λοιπόν, πώς να παραγγείλετε το αγαπημένο σας γεύμα χωρίς τύψεις και ενοχές.

Όπως και το σουβλάκι, έτσι και το burger μπορεί να αποτελέσει πλήρες γεύμα, Αρκεί να θυμάστε πως η ισορροπία του κρύβεται στην απλότητά του. Έτσι, μπορείτε να διαλέξετε με φιλέτο κοτόπουλο ή μπιφτέκι μοσχαρίσιο ή γαλοπούλας, προσθέστε άφοβα λαχανικά της επιλογής σας (μαρούλι, ντομάτα, πίκλες, κρεμμύδι, μανιτάρια), γαρνίρετε με μουστάρδα ή κέτσαπ και για συνοδευτικό ζητήστε φρέσκια σαλάτα με ανάμεικτα λαχανικά και dressing από μουστάρδα και μέλι ή βαλσάμικου και αποφύγετε τις τηγανητές πατάτες. Για να μην επιβαρυνθείτε με θερμίδες αποφύγετε καραμελωμένα κρεμμύδια, onion rings, μπέικον, τυριά και σύνθετα dressings με μαγιονέζα. Για εκείνους που ακόμα αγχώνονται να μην πάρουν παραπάνω θερμίδες, καταναλώστε το 1 από τα 2 ψωμάκια του burger σας και τότε σίγουρα δεν έχετε ξεφύγει ούτε στο ελάχιστο από το πρόγραμμά σας.