Ζυμαρικά

Posted: April 1, 2015 By:
Pasta with tomato sauce and parmesan

Οι ιταλικές παραδοσιακές μακαρονάδες έχουν μεσογειακή φιλοσοφία και επομένως είναι πολύ θρεπτικές. Ωστόσο, για όσους προσέχουν τη γραμμή τους τα ζυμαρικά αποτελούν απαγορευμένη τροφή. Το σίγουρο είναι ότι η κατανάλωση ζυμαρικών κρύβει πολλούς κινδύνους, γι’ αυτό χρειάζεται να προσέξετε το μέγεθος της μερίδας, τις σάλτσες, τα συνοδευτικά ορεκτικά ψωμιά και τα λιπαρά. Έτσι, αφού δώσετε την προσοχή που πρέπει, μπορείτε να απολαύσετε τη μακαρονάδα σας. Αναλυτικά, επιλέξτε απλές κόκκινες σάλτσες με βάση την ντομάτα, το κρεμμύδι και τα φρέσκα μυρωδικά της Μεσογείου (θυμάρι, ρίγανη, βασιλικός) τα οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Απομακρύνετε από το πιάτο σας το λάδι, εάν αυτό είναι ορατό. Αποφύγετε να συνοδεύστε με ψωμί – Τα ζυμαρικά ανήκουν στην ομάδα τροφίμων του αμύλου όπως και το ψωμί. Ενώ, για τον καλύτερο συνδυασμό προσθέστε μανιτάρια, που αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Με αυτό τον τρόπο έχετε κάνει το γεύμα σας πλήρες και θα καταναλώσετε όλα τα θρεπτικά συστατικά και εξαιρετικές πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών.

Σε ότι αφορά το μέγεθος της μερίδας, αν πρόκειται να καταναλώσετε το γεύμα μόνοι, επιλέξτε την μικρή ή παιδική μερίδα και συνδυάστε με σαλάτα της επιλογής σας, διαφορετικά για ένα κανονικό μέγεθος μοιραστείτε με την παρέας σας το πιάτο και συνοδεύστε ταυτόχρονα με μία μεγάλη σαλάτα με ανάμεικτα λαχανικά.

Μη ξεχνάτε όμως, ότι η μέγιστη κατανάλωση ζυμαρικών είναι ως 1 φορά την εβδομάδα για άνδρες και γυναίκες.