Μαγειρευτό φαγητό

Posted: April 1, 2015 By: Comment: 0
gemista

Μία πολύ συνηθισμένη επιλογή για όσους δεν έχουν χρόνο για να το ετοιμάσουν είναι το μαγειρευτό φαγητό, το φαγητό δηλαδή που μοιάζει με εκείνο της μαμάς μας και που με βάση το μεσογειακό πρότυπο πρέπει να βρίσκεται εβδομαδιαία στη διατροφή μας, αλλά στην πραγματικότητα είναι δύσκολο να το μαγειρέψουμε. Έτσι, 1-2 φορές την εβδομάδα, μπορείτε να παραγγείλετε μία μερίδα όσπρια (φακές, φασολάδα, γίγαντες, ρεβίθια) και να συνοδεύεστε με 1 φέτα ψωμί και πράσινη σαλάτα ή ντοματοσαλάτα, στην οποία θα προσθέσετε εσείς 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Το λαδερό (φασολάκια, αρακάς, μπριάμ, μπάμιες, αγκινάρες) αποτελεί επίσης πολύ καλή επιλογή, αρκεί να ζητήσετε η μερίδα σας να είναι καλά στραγγισμένη πριν σας τις σερβίρουν ή να απομακρύνετε εσείς το επιπλέον ορατό λάδι πριν το σερβίρετε στο πιάτο σας. Συνοδεύστε το γεύμα σας με 5 ελιές ή 1 μερίδα τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή 1 φέτα ψωμί ολ. Άλεσης. Σημαντικό σε αυτό το σημείο, είναι να έχετε απομακρύνει το επιπλέον λάδι ώστε να αποφύγετε την “κατάδυση” του ψωμιού σε αυτό .

Όσον αφορά τα παραδοσιακά μαγειρευτά γεύματα, όπως κοκκινιστό κρέας, λεμονάτο κοτόπουλο, στιφάδο, γιουβέτσι κλπ. Μπορείτε να τα επιλέγετε 1-2 φορές την εβδομάδα ως κύρια γεύματά σας με την προϋπόθεση ότι κατά την παραγγελία σας θα ζητήσετε τη ½ μερίδα από τη συνηθισμένη ρύζι ή χυλοπίτες ή κριθαράκι η μανέστρα ή πατάτες ψητές ή βραστές ή 1-2 φέτες ψωμί και πάντα σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.