Σουβλάκι

Posted: April 1, 2015 By: Comment: 0
souvlaki

Ακόμα και για όσους προσέχουν τη σιλουέτα τους, το σουβλάκι μπορεί να αποτελέσει μέρος της διατροφής τους, κάνοντας τις σωστές επιλογές. Εάν γίνει ο κατάλληλος συνδυασμός τότε το σουβλάκι αποτελεί ένα πλήρες γεύμα που περιέχει υδατάνθρακες (πίτα), πρωτεΐνη (κρέας) & λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι). Αυτό που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι όλα εκείνα τα οποία θα προσθέσετε στο σουβλάκι και το κρέας που θα επιλέξετε. Έτσι, για ένα χορταστικό και υγιεινό γεύμα επιλέξτε οι γυναίκες 1, οι άνδρες 2 πίτες αλάδωτες με καλαμάκι κοτόπουλο ή χοιρινό, λαχανικά της επιλογής σας και προσθέστε ελεύθερα μουστάρδα, κέτσαπ, τζατζίκι ή γιαούρτι. Μη παραλείψετε να συνοδεύσετε το αγαπημένο σας έδεσμα με σαλάτα από λαχανικά εποχής στην οποία ζητήστε να προσθέσετε εσείς το ελαιόλαδο. Εναλλακτικά, για ένα ακόμα ελαφρύτερο γεύμα, θα μπορούσατε να επιλέξετε οι γυναίκες 2, οι άνδρες 3 καλαμάκια κοτόπουλου ή χοιρινού, συνοδεύστε πάλι με σαλάτα της επιλογής σας, ενώ μπορείτε να συμπληρώσετε με 1 πίτα ψητή χωρίς λάδι.

Και επειδή συχνά το σουβλάκι συνοδεύετε από τη μπύρα, οι γυναίκες μπορούν να απολαύσουν 1 ποτήρι (250 ml) και οι άντρες 1-2. Εξαιρετική επιλογή για όσους επιθυμούν να μην καταναλώσουν παραπάνω θερμίδες, είναι η μπύρα χωρίς αλκοόλ.